Okej let's go Svenska!

Två månader har gått och jag måste öva upp min svenska litte.
Igår när Mikaela(svensk) och alla andra utbytesstudenter+amerikaner var här märkte jag att det var lite klurigt att prata.
Första gången i mitt liv kändes det enklare att snacka engelska och vill inte prata svenska längre^^ Konstig känsla men antar att den kmr komma fler gånger under året.
Men igår kväll var kul :D Manikyr,pedikyr och ansiktsmasker. Otroligt vackert.
Men det var skoj :)
Sen att vissa lyckades få igång en stor diskution om gud och abort är ju en annan historia ;P

Halloween nästa vecka, yeeay plus halvdag på fredag woho ^^
Jag trivs i denna familj , vill verkligen inte byta om det skulle komma på fråga. Nej, jag trivs super :)

Inte med allt såkalrt men inte familj är perfekt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0