minitomat

Helgen började med att i Fredags åkte jag och Linnea till staden och köpte oss varsitt par skor och skämde ut oss några hekto. Piinsamt men väldigt kul.

Helgens mitt (Lördag) startades med Öppet hus i skolan med första lektionen idrott boxning.
En förälder där, koolt.
Sedan var det svenska och vi pratade om August Strindberg = Boring...

Två föräldrar där! dels min pappa...

Sista lektionen, biologi haha rätt skoj faktiskt ^^

En förälder där.

Som sagt väldigt många som var med våran klass under dagen.

Helgens mitt fortsatte sedan med att skynda hem sen till t-banan mot centralen där jag träffade Clara,Agnes,Stina,Linnea och Julia, vi skulle ta pendeltåget till bålstad och sedan bussen till Enköping där vi skulle till Johanna på pyjamasparty.
Vi satt och gissade hur många stationer det var kvar, så stog det "nästa balkan , nästnästa stenvreten(där vi skulle av)" så vi trodde det var en station innan vi skulle av, men icke helt plötsligt ser vi Anna Z,Johanna och Hulda stå utanför så vi får bråttom och springer ut.
Vi går till Johanna.
Johanna går och möter uppsalorna Anna L och Teresia.
Vi skulle låtsas att vi hade supertråkigt och bara var tysta(ni som känner oss vet ju att vi kan i princip inte vara tysta) men dom hade hört oss utanför och fattade att vi lurades, smidiga är vi.
Anna Z var tvungen att gå :(

Fika,bildspel från konfan med massa minnen,middag(supergott),film,efterrätt,film,pratpratpratprat och skrattskrattskratt hela kvällen & natten.

Supermys :)) <33



Kommentarer
Postat av: Johanna :)

vi måste göra om det nån gång :)

2008-05-18 @ 18:35:36
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se
Postat av: Jakob

Verkar som ni har haft det trevligt iaf :D
Ni får berätta mer närsta gång vi ses( förhoppniingsvis snart)!
Ha det bra!

2008-05-18 @ 23:04:11
URL: http://jakobohlssons.blogg.se
Postat av: PetterH

Vilket party ni hade då. Jag kan tänka mig att det mesta nmi gjorde var att skratta åt varandra som ni brukar :P HAHA det är så typiskt.

2008-05-19 @ 12:11:38
URL: http://PetterH.blogg.se
Postat av: Hulda

haha, vi hade det superduper :D
och mathilda, våran snö är faktiskt borta, så du behöver inte vara orolig ;P idag har vi SOOOOOOOL och VAAAAAAAAAAAARMT! :D
awesome weekend dude (:

2008-05-21 @ 09:10:11
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0