Min skola sämst?

Nej min skola är inte sämst, även fast den tydligen är utsedd att vara Skärholmens sämsta skola(det finns 3 eller 4 till) Men enligt mig är dom andra mkt sämre.
Min skola är inte bra, men inte alls sämst liksom.
Den här veckan och nästa vecka är jobbiga, HKK-prov,Kemi prov,SO-redovisning,Eng-Bokrecenssion,Musik-Prov,Fysik Prov,Spanska NP,Spanska vanligt prov typ det. men det S U G E R ! !
Man orkar inte! Plus att vädret är så hoppande, fast jag gillar regnet , idag ösregna det :D

Jag har typ blivit beroende av glass, supergott men kanske inte det nyttigaste, särskilt inte nu när BEACH 08 snart är här!
Men glass är som sagt väldigt gott, så lär väl äta massor när jag är i Italien eftersom dom tydligen har väldigt god glass där :)

Jag kom på en ASBRA rebus iförrigår:
Vasaloppet + mål - a + s + dygn - natt = ?
Kooling jag är som kom på den braiga även fast ingen fattar :P

Tjingeling lingonstring!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Åååååe va tråkigt!

2008-05-21 @ 18:32:06
URL: http://jakobohlssons.blogg.se
Postat av: Jakob

...fatta inte! :S

2008-05-22 @ 16:31:37
URL: http://jakobohlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0