Hej jag Älskar skolan

Kan ju börja med att säga att rubriken stämmer INTE.
Raka motsatsen,eller det är väl inte själva skolan jag har något emot utan allt oändliga plugg som kommit nu!
Nian har ändå varit ganska lugn kan man väl säga,men nu påminns man av åttan då det var 2/3 prov per vecka plus redovisningar.
IT SUCKS!
Men i övrigt rullar livet på, har precis blivit frisk vilket är väldigt skönt så man nu kan vara med på gympan igen och livet känns allmänt enklare när man är frisk :)

Igår var Anna Z i Sthlm med sin mamma som skulle på någon kurs av nåt slag så hon och jag satt på Mcdonalds i typ två timmar och dels åt men mest pratade, myysish :)

I helgen är det öppet hus i skolan, har aldrig haft det förut så det får man ju se hur det blir och efter det är det PYJAMASPARTYY for the girls från konfan hos Jojjo :D:D Kommer bli suuper gött ;) <3


Ha det pent ! (Skof är kool som lär mej nya ord xD)

Puss och Kram blåbärslan


Kommentarer
Postat av: Hulda

yäy för pjamasparty! :D då får vi äntligen träffas igen dude, o ja vi ska prata en massa :)

2008-05-13 @ 18:34:24
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: Jakob

Jag får allt ta och dra ihop killarna på en riktig manfilmkväll, så ska jag visa hur det ska gå till! :)

2008-05-13 @ 22:47:35
URL: http://jakobohlssons.blogg.se
Postat av: Natta

åttan var PAIN! jobbigaste året helt klart

2008-05-18 @ 17:21:38
URL: http://natalou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0