Hemsedal,Norge 23/3-28/3, Torsdag

image9

Först ut i backen idag igen, så lovely det där.
Härligare väder än nånsin.
Skinande sol Hela dagen och perfekt snö och vi mår alla bra.
Åkte ner några gånger med Pappa,Sofia,Lisa & berra och träffade på Fabian och Josefine.
Pappa och Sofia åkte t stugan och tog lite kaffe,då stack vi andra ner till barnbackarna där bröderna Hugo 4år & Elias 7 år var och åkte.
Kul att åka lite med dom också, riktigt bra är dom på att åka skidor, jag blev helt överrumplad, jätte duktig är dom.
Sedan var det lunch vid 12.30. Man blir verkligen hungrig av att skida skidor.
Svisch ut i backen igen med Lisa,Berra & Kickan.
Både jag & faster Kickan fick lite lektioner av Berra, skönt och kul att lära sig lite mer även fast det är sista dagen. Men som sagt, Bättre sent än aldrig ;)
Sedan blev det några sista vändor och sedan hem igen.
Ingen snörullning idag.
Efter bastningen spelade jag,Fabian,Josefine,Filip & Jonte kort, "Neger & President" Skoj skoj, jag blev president 3 ggr i rad *stolt* :D haha
Vi spelade det efter middagen sen också, då gick  det inte lika bra dock.
Sedan spelade Jag,Fabian,Josefine och Filip Tecknet, det var inte kul alls , Fabian & Filip bara fuskade hela tiden...
Sedan firade vi Filip som fyllt år och Anna som skulle fylla år : )
Kvällen slutade med Narnia som jag redan sett Tusen gånger,så är rätt trött på den.
Då låg i princip alla utslagna,några på sofforna och jag på stengolvet. Fast det var ganska skönt faktiskt,även fast ingen trodde på mig.
God natt, lång resa framför oss imorgon  till Stockholm.

Lunch: Korv,makaroner & Stekt potatis
Middag: Spaghetti & Köttfärssås
Efterätt: Marängsvish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0