Hemsedal,Norge 23/3-28/3, Fredag

image10

Blev väckt 08.20 idag, 20 min sovmorgon Wohoo!
Ner och äta frukost, gött.
Spelade även Tecknet med Fabian,Filip & Josefine. Gick inge vidare.
Sen var det då dags att packa ihop allting, *suck* vill verkligen inte åka hem nu.
Det har ju varit så härligt att bara sticka ut i backarna direkt på mörakvisten, och umgås med min underbara och stora släkt.
Dags att säga hejdå *en tår*
And off we go...för att byta däck i Gol...
Nu har vi alltså en 10 timmar lång resa framför oss till Stockholm, yeeeah
Bara det att den fördömda resan tog 12 timmar istället för 10! så var ju rätt sleten efteråt.

Men en väldigt lärorik och upptäcktsfull resa har det varit där i Hemsedal:
1. Norge är Otroligt vackert på sina håll, främst i Norr.
2. Folk vill helst ringa och sms:a mig när det är som dyrast för mig.
3. Min släkt lagar galet god mat.
4. Jag har insett vad migrän faktiskt är,och att det är förj*vligt.
5. Små barn kan andas och äta samtidigt,det kan inte en vuxen.
6. När man tuggar rör sig inte överkäken.
7. Man får inte en särskilt sexig bränna när man har hjälm,eller goggles.
8. Små killar på 4 år kan tycka att deras snoppar är stora
9. Allting runt omkring mig i Norge var stort, ALLT.(förutom liftköerna som var korta)
10. Jag vet numera att Cour-gympa finns,och vad det är för något.
11. Värmländska är den absolut Bästa dialekten som finns(även fast jag redan visste det)
12. Jag sover dåligt i för mjuka sängar.
13. Jag missar jätte mycket saker jag vill vara med om när jag åker till USA nästa höst.
14. Min pappa och hans sambo är förlovade.
15. Jag hade mycket att lära om skidåkning.
16. Lär ju komma fler saker som jag lärt mig också.

God natt och adjö, galet konstigt att inte röra på sig överhuvudtaget under dagen som man är van vid att gör.

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

fortsätt gärna blogga för det är roligt att läsa :) kram på dig min sköna

2008-04-02 @ 16:57:16
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0