vattenmelon+hjärta

Sommar äger :D

I fredags efter skolan åkte jag till stan och träffade Anna L som senare skulle sova hos mig :)
Det första vi gjorde var att kolla vem som hade brunast ben, vi kände oss normala.
Vi hade tidigare bestämt att träffa Peppe(Petter J) och hans flickvän Beatrice på centralen så efter en stund kom dom också, jätte kul att träffa lille Peppe igen.
Sedan bar det av för att hitta balklänning och skolavslutningsklänning, men vi var för hungriga och orkade inte kolla särskilt länge.
Så lyckades vi gå jätte långt för att sedan komma på att vi skulle vara nyttiga och äta på Mcdonalds.
När vi ätit klart kom vi på att vi ska nog gå och leta klänningar nu.
Så vi gick till SOUK gallerian på Drottninggatan, och där efter att ha kollat i alla affärer där inne så hittade vi äntligen en balklänning åt mig :D Vilket kändes viktigast för stunden eftersom balmojset är på Onsdag.
Klockan var 20.00 och affärerna skulle stänga så vi åkte hem och kollade på Grease eftersom Anna aldrig sett den...


Igår så skulle även Linnea komma hit och jag skulle vara ensam hemma.
Jag och Anna hade sedan länge planerat den perfekta picknicken så Linnea fick helt enkelt bara hänga på.
Vi köpte massa frukt,kött och engångsgrill så drog vi ner till en brygga någorlunda nära med min hund Mysan som Älskar att bada minst lika mkt som vi.
När vi kom ner var några av mina kompisar där,men dom stack ganska fort.
Vi bada lite och grillade, sedan så märkte vi att det var 3 killar på en annan brygga väldigt nära,men man såg inte deras ansikten så tydligen men på håll såg dom rätt bra ut ;)
Men Anna seg som hon var märkte inte det...Men när hon gjorde det insåg hon hur Lost hon varit eftersom vi pratat om det tidigare.
Och vilka var det inte om inte min exklasskompis/pojkvän och hans två kompisar som tidigare gått i min parallelklass! Pinsamt!! Men så galet kul så det var lurvas ;) Men kan ju säga att vi gjorde bort oss endel...som vanligt.
Efter mkt skratt och skam gick vi hem vid 8,9 tiden.
Tyvär skulle Anna åka hem till Uppishsala så vi åkte med henne till Centralen.
När jag och Linnea kom hem fixa vi mat och kollade på Troja *dreggel*
Lite senare skulle jag fixa lite pommes frites så ropar Linnea
- Tilda jag vill ha en pojkvään!
-Ja men pommes friten är snart klara så du kan väl vänta lite!
Jag tyckte hon sagt "jag vill se filmen", så då fick vi oss ett gott skratt även då.
God natt

Söndag, solasolabada igen,Linnea hem.

Superhärlig helg , på Onsdag är dt bal och om två veckor är jag i Italien och det är sommarlov :D

Kommentarer
Postat av: Petter H

nice weekend. Och snygga bilder. Jag tycker inte ni gör bort ni gör bara livet mycket roligare.

2008-06-01 @ 18:50:09
URL: http://PetterH.blogg.se
Postat av: Anonym

jag håller helt med petter :) och jag har ju också hittat balklänning :O *high five*

2008-06-01 @ 22:05:35
Postat av: Hulda

Oh vilken kul helg!! Jag saknar er tokfior :(

2008-06-02 @ 16:46:02
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0