Unwritten

Kom hem i Torsdags(igår) efter en 2-dygns kryssning till Riga med pappa och lillebror.
Helt okej, har vart på bättre och roligare.
Vi anlände i Sthlm 09.30 och då var det stress till t-banan för pappa skulle jobba och bussarna strejkar ju som sagt.
Senare på kvällen drog jag till Linnea även kallad Linus.  Vi kikade på Heartbreak hotell och nya Narnia.
Kan inte riktigt avgöra om hur Narnia var för jag var trött och det var natt.
Klockan tre la vi oss iallafall och sedan upp 09.30 för jag skulle till staden och luncha med min "storasyster".
Det var skoj :)) I höst drar hon till Spanien och pluggar på universitet och jag till USA och plugga på High School så vi båda drar iväg från detta Sverige ;)

Imorgon ska jag,pappa,lillebror och två kusiner och till vårt lantställe i Gräsmark, Värmland.
Rastningen sker som vanligt i Våtsjön, kanske ett dopp om vädret tillåter.
Det kommer bli mys, jag älskar att vara där.
Jag är där i 10 dagar sen bär det av till U-OAS I BORÅS! :D Det kommer bli apbäst ,det har Gud sagt till mig.
Under det lägret fyller jag år, även läger-ett fadder Pärra på samma dag . Det är coolt.
Två dagar efter jag kommit hem från Borås ska jag på intervju hos ambasaden.

Sedan 14:e Augusti 2008 bär det av till Flint,Michigan,USA,Jorden.

Kommentarer
Postat av: johanna :)

din "storasyster"? du får hya det bäst på u-oas och hälsa alla så super mycket från mig!

2008-07-13 @ 11:44:18
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se/
Postat av: Hulda

Wiii, längtalängtalängta till oas :DDDDD<3

2008-07-14 @ 21:39:53
URL: http://thepinkbird.blogg.se/
Postat av: Natta

nee asså jag kommer inte klara mig utan dig :(

Men vi måste träffas någon gång därimellan iaf! <3

2008-07-17 @ 22:06:26
URL: http://natalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0