just have a little faith

Gott folk , nästa Torsdag bär det av till Flint. YEAAAY :D:D det kommer bli G R Y M T !
Resan tar allt som allt 25 timmar, 07.05 lyfter planet från sthlm och 11 nånting på kvällen landar det i Flint. Tänk då att dom ligger Minus 6 timmar.
Det kommer nog vara den mest nervösa resa jag gör i hela mitt liv.

Två dagar efter jag kommit dit  fyller den äldsta dottern 18 :-D
Och dagen efter åker vi på semester till Mackinaw Island i några dagar. coolt.
28:e kommer en annan utbytesstudent som ska bo hos oss i 30 dagar. Hon är från Schweitz.
Hon har fortfarande ingen familj så hon kmr säkert stanna hela året "/ Tror ej att jag vill det för det blir så trångt med fyra tonårstjejor i ett hus ^^

Det jag är mest nervös över är skolan typ, med läxor och betyg å shit.
Träffade en tjej som var utbytesstudent i Flint förra året idag och hon sa att det är lungt att det är ganska enkelt.
Så får väl helt enkelt lita på det.

Vet inte vad jag ska skriva så adjö pling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ach, tänk inte så mkt på på det jag tror nog ollt att du kommeer få ett underbart år i Usa :D

Vi ses ju snart, kram så länge!

2008-08-09 @ 23:45:35
Postat av: Jakob

Ach, tänk inte så mkt på på det jag tror nog ollt att du kommeer få ett underbart år i Usa :D

Vi ses ju snart, kram så länge! :P

2008-08-09 @ 23:46:41
URL: http://jakobohlssons.blogg.se/
Postat av: johanna :)

det kommer bli super! och vi ses idag ju! :D:D:D:D lycka! puss å kram

2008-08-11 @ 08:57:54
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0