Min fru & Jag

Idag är jag glad :)
Dels för att det var en rätt nice dag,men också för att efter skola fick jag vara med min Älskade Fru(En av mina bästa kompisar som jag "gifte" mej med i sjuan) som jag har träffat varje dag i skolan, men inte Träfffat på väldigt länge.
Så det var jätte kul att vara med henne Hela eftermiddagen.
Vi rostade mandlar och walnötter, och några provade vi rosta med Pesto, båda var väldigt goda måste jag säga.
Jag provade att lägga i en apelsinklyfta, inte lika gott men gick att äta ;)
Vi gjorde också två majskolvar,en fruktsallad på blåbär,apelsin och äpple.
Och pratade killar,killar,skola,killar och killar,och jag älskar henne massor , min Fru :D<3
Sådana hära dagar händer sällan, så gillar när dom kommer : )
Tydligen har hon hittat en kille som passar perfekt för mig,+ att han bor i Sthlm vilket är en himla fördel för mig som alltid lyckas gilla killar Långt borta *suck*
Så får väl se till att träffa denna nångång  då ;)
Imorgon är det helg, det kommer bli väldigt skönt och efterlängtat.
Måste plugga engelska och fysik kom jag på, sug, men måste göras.

Tjingeling lingonstring

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, ja för jag menar nån kille som bor i närheten borde det ju finnas ;) /prinsen

2008-04-11 @ 11:56:08
Postat av: Cederbarr

Jaa, snart! Jag längtar! Har du börjat packa?
kram kram

2008-04-11 @ 15:55:14
URL: http://cederbarr.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha ja ellerhur man tycker ju det !
men träffade honom idag, och kan ju säga att väldigt söt är han,och rolig! men aik:are *suck* haha Puss på dig

2008-04-11 @ 16:17:21
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Cederbarr

Haha lite... :P Man jag startade ju packa till Transtrad förra gången precis efter återträffen. Jag är konftrollfreak...
kram kram

2008-04-12 @ 08:22:48
URL: http://cederbarr.blogg.se/
Postat av: AIK

Aikare :)

2008-05-09 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0