Krummilurpiller

15 snart 16 är en bra ålder.
Man är halvvägs till 30.
Det mesta är fortfarande billigare typ resor och sånt.
Sista året med barnbidrag,sen får man studiebidrag men inte jag för jag ska till USA. Jahapp.
Ingen press att snart måste jag flytta hemifrån.
Trygghet att gå kvar i sin gamla skola, även fast man gärna vill lämna den så kommer iallfall jag sakna den endel,några i klassen har jag ju ändå gått i samma klass som sen nollan.
Man blir byxmyndig.
Vi får se alla filmer på bio.
Vara ute längre på kvällarna.
Tillräckligt mogna för att ta vara på sig själva.(iaf vissa *host*)
Klarar sig på egen hand.
Kan åka och köpa kläder utan föräldrars sällskap.
Äta godis när som helst utan att höra föräldrarna säga "nej inget godis på vardagar"

15 är som sagt en bra ålder och jag kommer sakna den.

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

ja, det är ju inte så tokigt ;)

2008-04-22 @ 16:58:31
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se
Postat av: Petter H

massor av de där sakerna har ju inget med 15 att göra :O som att äta godis och handla kläder. Det får man väl göra bäst man vill :P

2008-04-22 @ 21:01:24
URL: http://PetterH.blogg.se
Postat av: Julia

haha, min mamma såjer fortfarande till mig när jag äter godis på vardagar... :P

2008-05-12 @ 21:47:15
Postat av: Mathilda

haha ja samma här har jag kommit på :P

2008-05-13 @ 17:28:45
URL: http://mattahari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0