Jojjo pojjo Bus

Eftersom min älskade Johanna bad mig att fortsätta blogga, så skriver jag lite granna idag eftersom jag älskar henne Galet mucho min prins <3

Natten som gick, var inte en kul natt...Vaknade tre och hade Galet ont i halsen :O Så tänkte att det kanske går över om jag dricker lite vatten, inte då jag skulle fortsätta ha ont i halsen så jag knappt kunde somna om, ljuvligt!
Sedan som start på dagen ringde inte min klocka utan jag vaknade 07.45 och började 08.00 med matteprov.
Himla tur att jag bor så nära skolan som jag gör,men ingen frukost fför mej inte och gympakläderna glömde jag.
Men matteprovet gick väl rätt så bra hoppas jag.
Men fortfarande ont i halsen! Vad är detta??
Dagen gick lite onödigt segt så väldigt skönt att sluta sen...halv fyra  "/ :)
Engelska NP imorgon, e väl lite sissodär nervös,inte helt säker iaf :S

Igår var jag i Skärholmen med moder och köpte lite grejor, dels en gullig klänning.
Fick en massa komplimanger för den i skolan idag, Tackar =)
Grey's Anatomy var det ju igår också, ojojoj dramadramadrama,men intressant och väldigt bra program :)
I helgen ska jag träffa my best friend Stina som jag inte träffat på Väldigt länge , ska bli så sköj!
Ska ha en hemmakväll med mamma imorgon,mys, vi ska grilla och sen så nån braig film :)
Och måste säga att jag allt saknar Hemsedal, både skidåkningen och tiden i huset med släkten :) Måste bli en tradition detta hära.
Och min hals gör fortfarande ont, I do not like this at all....

Puss & Kram skumbanan och extra Puss på Johanna :D


Kommentarer
Postat av: Petter H

Hihi va roligt :)

2008-04-03 @ 21:23:11
URL: http://PetterH.blogg.se
Postat av: Johanna :)

tack :) men vad är detta med ont i halsen? det gillar vi inte! men tackar för det fina inlägget och hoppas på fler :) och det gick säkert bra på matten och np kommer nog lib asbra ;) puss på dig din lilla myra

2008-04-03 @ 21:51:58
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se
Postat av: Jeanette

Egen blogg!! Inte illa. Krya på dig gumman och hoppas provet gick bra
Stor Kram

2008-04-04 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0