HELG :D

Yeaay ännu en ny helg :D Efter en otroligt seg vecka :o iaf för mig.
Igår däremot var en väldigt skön dag, engelska,matte,svenska & lunch så vi slutade kl 12 istället för kl 15, det var skönt och kul men anledningen till att vi var lediga var inte alls kul.
När vi började nian fick vi en ny fysiklärare,som var väldigt bra,men som slutade sen efter första terminen så då fick vi en ny fysiklärare,sen nu har hon blivit sjukskriven så henne lär vi ju inte ha resten av terminen så då ska vi få ytterligare än ny fysiklärare! Det värsta är ändå för dom som har fysiklärarn i matte också(två grupper) särskilt nu när det snart är nationella.
Men min dag var skön ändå, åkte in till Stan för att träffa min "fru" som jobbade på Sthlm Filmfestival Junior, och träffade då denna kille som hon skulle para ihop mig med. Gick inge vidare men söt å kul var han :)
Fick med mig ett 6-pack pucko med mej hem, gött.
Idag ska jag och mamma åka och fixa ett nytt pass åt mig och köpa en ny bikini.
För jag kan ju inte simma runt i en förliten bikini, hur skulle det se ut?
Får väl se vad jag gör resten av dagen då.

Det här är jobbigt, jag har ett desperat behov av att träffa nån konfamänniska! Har inte gjort det på över en månad men det känns som en oändlighet sen :o *suck*
Men om 18 dagar är det återträff,och då får jag träffa i princip Alla :D Och då kommer jag vara Överöver lycklig : ))

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

snart så ses vi igen myran(L)

2008-04-13 @ 14:34:48
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0