Dagens helg

Igår i princip direkt efter skolan åkte jag direkt till Linus (Linnea) som var ensam hemma. Woho hela huset för oss själva :D
Resan dit är inge skoj alls, 1,5 timme wiiie.
Det första vi gjorde var att gå ut med the dog Cedric, sedan STUDSA studsmatta :D:D:D I love studsmattor!<3
Så gissa vart jag kommer spendera sommarn i år? ;) Möjligtvis hos andra som också har studsmattor.
Sen åt vi och åt lite till,kollade på Talang,lite movies dels "What women want" med Mel Gibson, så otroligt rolig och bra film har sett den Flera gånger men tröttnar aldrig :D
Sen blev det lite mer studsmatta,och sedan såklart Kyle XY fram till kl 5.
Upp kl 8,ut med hunden.
Så gick jag upp på övervåningen för att packa och ska ta min bh, men guess what, hennes katt hade bitit sönder en bit av bh-bandet! Haha Linnea trodde jag skämta men fick sig ett gott skratt när hon väl såg att det var sant. 
Well gick som tur va att använda den ändå.
Sen skulle jag åka t stan för att träffa Stuna pu dot com 11.45 vid pressbyrån.
Sen när vi då är där inne i stan vid Sergels torg får jag sms av Sepdieh "Ahh ring mig!!"
Liksom vad har hänt? :o
Så ringde jag.
Sepideh- Vet du vem jag nyss träffa?? (helt överexalterad på rösten)
Jag- Nej vem? :o
Sepideh- BJÖRN GUSTAFSSON!!!!!!
Jag- AAAHH whaaat?
Å liksom hon hade sett honom typ precis där vi va! helt över coolt :D
Stina är en sån häääärlig braud, vi har så skööj.
Jag köpte:
En klänning
2 Shorts
Vita linnebyxor
Bikini-underdel,överdel imorgon
Linne
En typ kortärmad blus av nå slag

Riktig kul heldag på stan med den Säxiga Stina Snygg : ))

Söndag,riktigt härligt väder,då blir man glad :)
Åkte till Skärholmen och köpte lite mera grejor.
Sedan skön promenad med mamma och hundar.
Söndagens inköp:
Bikini-överdel
Rutiga trekvartsbyxor
Linne
BH
Trosor

ÄLSKA VÅREN TIO DAGAR TILL ÅTERTRÄFF :D <3

Kommentarer
Postat av: Hulda

Ja, våren är grymt härlig! :D Och studsmatta, ja det är underbart, vi satte upp våran idag :)
I k, snart så äre Transtrand :DDDD AWESOME DUDE!

2008-04-20 @ 19:40:41
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0