Återträff i TRANSTRAND 30/4-4/5 -08

Nu är jag Extremt taggad inför denna helg måste jag säga!
Och jag har massor av fjärilar i magen! Eller buttflies ellerhur johanna? ;)
Nej men jag är väldigt pirrig och jag bara VET att denna helg kmr bli Bäst <3

Träffa alla konfamänniskor(bajs på er som inte kommer,nejdå älskar er också)och nya Läger ettor, de ska bli kul och spännande å ffå träffa dom som tror att dom hade bättre läger än oss(pjufh),även fast det inte går att avgöra efftersom alla tyckte att sitt läger va bäst :)
Älska altihopa <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Hulda

blä jag vill tillbaka!! ='(((

TRANSTRAND

2008-05-04 @ 13:17:05
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0